Reklamacje
Dbałość o każdy szczegół i produkty najwyższej jakości – to nieodłączne elementy naszej codziennej pracy. Każdego dnia staramy się aby produkty jubilerskie dostępne w salonach oraz w sklepie internetowym https://jubiler-rubicello.pl/ spełniały oczekiwania naszych klientów. Jednak zdajemy sobie sprawę, że mimo starań mogą zdarzyć się sytuację, w których nasz asortyment okaże się niesatysfakcjonujący. Jeśli tak się zdarzy uprzejmie prosimy o kontakt z ekspertami Rubicello, którzy z chęcią zajmą się Państwa sprawą.
Bez względu na to czy produkty zostały zakupione w jednym z naszych sklepów stacjonarnych czy też w sklepie online, każdy z naszych Klientów ma prawo dokonania reklamacji nabytego towaru z tytułu wady fabrycznej lub niezgodności z umową przez 24 miesiące od dnia zakupu. Reklamacja w oparciu o gwarancję jest możliwa pod warunkiem, że na dany produkt udzielono gwarancji. Z kolei w pozostałych sytuacjach Jubiler Rubicello działa zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego, a wszystkie produkty nabyte w naszych salonach oraz w sklepie internetowym są objęte uprawnieniami z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.
Potrzebujesz sprawnie dokonać reklamacji produkt kupionego w Rubicello? Powiemy i jak to zrobić!
Jak zareklamować produkt Rubicello:
- Przygotuj produkt zakupiony w jednym z salonów Rubicello lub w sklepie internetowym https://jubiler-rubicello.pl/. Zwróć uwagę na to aby posiadał metkę jubilerską. Nie musi być przymocowana, ale ważne aby została zapakowana razem z reklamowanym towarem. Do produktu dodaj również dowód zakupu lub inny dokument potwierdzający nabycie produktu jubilerskiego Rubicello. Może to być np. potwierdzenie przelewu.
- Wypełnij formularz reklamacyjny – udostępniamy Ci go na naszej stronie. Znajdziesz go tutaj formularz. Jeśli nie jest możliwe pobranie i wypełnienie gotowego formularza, możesz przygotować dla nas odręczny dokument. Ważne aby znalazły się w nim najważniejsze informacje dotyczące zwrotu. Możesz odwzorować treści naszego formularza.
- Spakuj produkt, który chcesz zareklamować wraz z niezbędnymi dokumentami. Zwróć uwagę na to aby odpowiednio zabezpieczyć towar, tak by nie uległ uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Pamiętaj, że jeśli jesteś nadawcą przesyłki to przede wszystkim Ty ponosisz za nią odpowiedzialność. Jeśli istnieje taka możliwość zachęcamy do skorzystania z opakowania/kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą, a paczkę starannie zabezpiecz.
Gdzie dokonać reklamacji produktu Rubicello:
- Odeślij na adres: Rubicello, ul. Rynek 5, 39-230 Brzostek.
- Oddaj w jednym z naszych salonów. Dostarcz produkt do najbliższego sklepu i przekaż go obsłudze sklepu. Nie zapomnij zabrać ze sobą dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Adresy naszych sklepów:
Brzostek ul.Rynek 5,
Pilzno ul.Rynek 16
Tuchów ul. Rynek 4
Strzyżów ul. Daszyńskiego 2
Co warto wiedzieć o reklamacjach Rubicello:
- Staramy się rozpatrywać reklamacje tak szybko jak to tylko możliwe. W Rubicello reklamacje obsługujemy niezwłocznie w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- Zgłoszone do Rubicello reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Jako sprzedawca ponosimy odpowiedzialność za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od dnia zakupu na zasadach określonych w przepisach prawa.
- Jeśli zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone pozytywnie to idące za nim roszczenie reklamacyjne zostanie spełnione zgodnie z literą prawa w zakresie rękojmi. Szczegółowo opisane zasady i działania w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie sklepu
- Zegarki dostępne w salonach Rubicello i w skelpie internetowym https://jubiler-rubicello.pl/ podlegają gwarancji producenta, pod warunkiem, że został do nich dołączony dokument gwarancyjny. Wszystkie niezbędne informacje o obowiązkach gwaranta i uprawnieniach przysługujących Klientom znajdują się w dokumencie gwarancyjnym producenta.
Wiemy jak ważna dla naszych Klientów jest jakość produktów. Zdarzają się jednak sytuacje, które nie będą podlegać reklamacji Rubicello.
Co nie podlega reklamacji Rubicello:
- wady towaru, o których Kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy lub które widoczne były w momencie zakupu
- produkty poddane naturalnym zjawiskom związanym z użytkowaniem metali szlachetnych takie jak: utrata połysku, matowienie, naturalne ścieranie się rodu i złoceń na produktach srebrnych,
- produkty poddane naturalnym zjawiskom związanym z użytkowaniem kamieni szlachetnych takie jak: naturalne ścieranie się powierzchni diamentowanych, matowionych, satynowych,
- produkty poddane naturalnym zjawiskom związanym z naturalnym procesem oksydowania wyrobów srebrnych i złotych próby 0,333
- uszkodzenia produktów powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
- uszkodzenia produktów, które powstały na skutek niewłaściwej konserwacji i niewłaściwego przechowywania,
- naturalne zużycie biżuterii, będące wynikiem właściwości elementów biżuterii,
- uszkodzenia mechaniczne na przykład deformacje, wgniecenia, pęknięcia, otarcia, zarysowania, złamanie, rozerwanie,
- rozbicie, pęknięcie lub ukruszenie elementów wykonanych ze szkła lub ceramiki,
- pęknięcie, ukruszenie, wyszczerbienie kamieni,
- naturalne inkluzje w kamieniach naturalnych, na przykład w szmaragdach,
- wypadanie kamieni lub innych elementów mocowanych w biżuterii za pomocą kleju jubilerskiego,
Jeśli przy okazji reklamacji przekażesz nam swoje dane, pamiętaj, że są one u nas bezpieczne. Dowiedz się więcej na temat przetwarzania danych osobowych w Rubicello. Wszelkie informacje zebraliśmy dla Ciebie tutaj W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy pod adresem biuro.rubicello@gamil.com , telefoniczny lub zapraszamy do wizyty w jednym z naszych salonów.