• Koszyk jest pusty :(
Szukaj:

FAQ

FAQs
Returns & Exchanges

Nurtują Cię pytania związane z naszymi produktami lub obsługą zamówień? Stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych Klientów. Jeśli jednak nie znajdziesz odpowiedzi poniżej, z chęcią udzielimy Ci jej telefonicznie lub w jednym z naszych salonów.

 

  1. Co zrobić jeśli zakupiony produkt (pierścionek/bransoletka/łańcuszek) okaże się za mały?

Jeśli rozmiar produktu, który zamówiłeś nie jest odpowiedni, skontaktuj się z którymś z naszych salonów. Bez względu na to czy wybierzesz kontakt telefoniczny czy też wizytę w sklepie, pamiętaj by mieć przygotowany numer zamówienia. Wtedy określimy czy jesteśmy w stanie wykonać korektę rozmiaru zarówno jeśli chodzi o pierścionki jak i o np długość łańcuszka.

  1. Czy mogę zmniejszyć/powiększyć pierścionek?

Niestety nie we wszystkich modelach istnienie możlwiość korekty rozmiaru. W większości pierścionki z jednym kamieniem mogą ulec korekcie nawet do 2-3 rozmiarów. Jeżeli jednak pierścionek posiada kamienie w szynie to prawdopodobieństwo dokonania korekty jest niewielkie.

  1. Czy wykonujecie naprawę/czyszczenie towarów, które nie zostały zakupione w Waszym sklepie?

Tak, cena takiej usługi wynosi od 10 do 25 zł w zależności od ilości produktów.

  1. Czy jest możliwość wysyłki za granice?

Tak. Cena wysyłki jest zgodna z cennikiem firmy Fedex, DPD.



  1. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie? 

Jeżeli produkt, który Cię interesuje mamy w aktualnie w naszym salonie, wówczas czas oczekiwania wynosi 24h. W przypadku brylantów jest to od 5 do 6 dni roboczych, z kolei jeśli chodzi o obrączki to czas oczekiwania wynosi około 4 tygodni.

  1. Ile mam czasu by zwrócić towar?

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony towar to masz na to 30 dni od daty zakupu.

  1. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego?

Tak. Aby towar zakupiony w sklepie internetowym zwrócić w sklepie stacjonarnym należy okazać dowód zakupu.

  1. Otrzymałem zamówienie i podejrzewam, że przesyłka która do mnie dotarła jest uszkodzona. Co zrobić? 

Jeżeli produkt również jest uszkodzony prosimy o skontaktowanie się z naszym salonem. W takim przypadku, po rozeznaniu sprawy wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze.

  1.  Kiedy poniosę koszty naprawy?

Koszty naprawy produktu są przeniesione na Klienta jeżeli produkt jest uszkodzony mechanicznie, a nie uszkodzenie to nie jest spowodowane wadą fabryczną (np. urwana bransoletka, zgnieciony pierścionek).

  1. Czy na towary zakupione w sklepie otrzymam dowód zakupu i gwarancję?

Tak. Do każdego zakupionego w Rubicello produktu dołączony jest dowód zakupu. Z kolei do każdego złotego produktu dołączona jest gwarancja.

  1. Czy sklep zapewnia serwis posprzedażowy?

Tak. 

  1. Czy do cen w sklepie są doliczane dodatkowe koszty?

Nie. Cena podana na stronie jest ceną ostateczną. Tylko w przypadku obrączek cena może różnić się z tą podaną na stronie (cena modelu podana jest dla konkretnych rozmiarów czyli 14 i 22). Dodatkowo jeżeli klient chce wysłać przesyłkę za granicę lub z możliwością sprawdzenia zawartości to wtedy naliczana jest opłata zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej.

  1. Czy można przyspieszyć czas realizacji zamówienia?

W indywidualnych przypadkach istnieje opcja na przyspieszenie realizacji zamówienia. Aby ustalić czy w przypadku Twojego zamówienia jest taka możliwość prosimy o kontakt z ekspertami Rubicello w naszych salonach.




  1.  Dlaczego na niektóre produkty jest dłuższy czas oczekiwania?

Zarówno obrączki jak i biżuteria z brylantami wykonana jest na indywidualne zamówienie Klienta. Tych produktów nie mamy fizycznie na stanie. Są one tworzone po złożeniu zamówienie przez co czas realizacji jest wydłużony. 

  1. Jakiej próby są produkty jubilerskie w waszym sklepie. Ile mają karatów?

Produkty złote znajdujące się w naszym sklepie są w większości z 14ct złota. Jest kilka produktów z 8ct złota. Przy każdym produkcie znajduje się informacja z jakiej próby złota został on wykonany. Dodatkowo informacji o produktach z chęcią udzielą nasi eksperci w salonach.

FAQ
Pytania

[instagram-feed num=6 cols=6 showfollow=false showheader=false showbutton=false imagepadding=0]