[instagram-feed num=6 cols=6 showfollow=false showheader=false showbutton=false imagepadding=0]
Nurtują Cię pytania związane z naszymi produktami lub obsługą zamówień? Stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych Klientów. Jeśli jednak nie znajdziesz odpowiedzi poniżej, z chęcią udzielimy Ci jej telefonicznie lub w jednym z naszych salonów.
- Co zrobić jeśli zakupiony produkt (pierścionek/bransoletka/łańcuszek) okaże się za mały?
Jeśli rozmiar produktu, który zamówiłeś nie jest odpowiedni, skontaktuj się z którymś z naszych salonów. Bez względu na to czy wybierzesz kontakt telefoniczny czy też wizytę w sklepie, pamiętaj by mieć przygotowany numer zamówienia. Wtedy określimy czy jesteśmy w stanie wykonać korektę rozmiaru zarówno jeśli chodzi o pierścionki jak i o np długość łańcuszka.
- Czy mogę zmniejszyć/powiększyć pierścionek?
Niestety nie we wszystkich modelach istnienie możlwiość korekty rozmiaru. W większości pierścionki z jednym kamieniem mogą ulec korekcie nawet do 2-3 rozmiarów. Jeżeli jednak pierścionek posiada kamienie w szynie to prawdopodobieństwo dokonania korekty jest niewielkie.
- Czy wykonujecie naprawę/czyszczenie towarów, które nie zostały zakupione w Waszym sklepie?
Tak, cena takiej usługi wynosi od 10 do 25 zł w zależności od ilości produktów.
- Czy jest możliwość wysyłki za granice?
Tak. Cena wysyłki jest zgodna z cennikiem firmy Fedex, DPD.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Jeżeli produkt, który Cię interesuje mamy w aktualnie w naszym salonie, wówczas czas oczekiwania wynosi 24h. W przypadku brylantów jest to od 5 do 6 dni roboczych, z kolei jeśli chodzi o obrączki to czas oczekiwania wynosi około 4 tygodni.
- Ile mam czasu by zwrócić towar?
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony towar to masz na to 30 dni od daty zakupu.
- Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego?
Tak. Aby towar zakupiony w sklepie internetowym zwrócić w sklepie stacjonarnym należy okazać dowód zakupu.
- Otrzymałem zamówienie i podejrzewam, że przesyłka która do mnie dotarła jest uszkodzona. Co zrobić?
Jeżeli produkt również jest uszkodzony prosimy o skontaktowanie się z naszym salonem. W takim przypadku, po rozeznaniu sprawy wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze.
- Kiedy poniosę koszty naprawy?
Koszty naprawy produktu są przeniesione na Klienta jeżeli produkt jest uszkodzony mechanicznie, a nie uszkodzenie to nie jest spowodowane wadą fabryczną (np. urwana bransoletka, zgnieciony pierścionek).
- Czy na towary zakupione w sklepie otrzymam dowód zakupu i gwarancję?
Tak. Do każdego zakupionego w Rubicello produktu dołączony jest dowód zakupu. Z kolei do każdego złotego produktu dołączona jest gwarancja.
- Czy sklep zapewnia serwis posprzedażowy?
Tak.
- Czy do cen w sklepie są doliczane dodatkowe koszty?
Nie. Cena podana na stronie jest ceną ostateczną. Tylko w przypadku obrączek cena może różnić się z tą podaną na stronie (cena modelu podana jest dla konkretnych rozmiarów czyli 14 i 22). Dodatkowo jeżeli klient chce wysłać przesyłkę za granicę lub z możliwością sprawdzenia zawartości to wtedy naliczana jest opłata zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej.
- Czy można przyspieszyć czas realizacji zamówienia?
W indywidualnych przypadkach istnieje opcja na przyspieszenie realizacji zamówienia. Aby ustalić czy w przypadku Twojego zamówienia jest taka możliwość prosimy o kontakt z ekspertami Rubicello w naszych salonach.
Dlaczego na niektóre produkty jest dłuższy czas oczekiwania?
Zarówno obrączki jak i biżuteria z brylantami wykonana jest na indywidualne zamówienie Klienta. Tych produktów nie mamy fizycznie na stanie. Są one tworzone po złożeniu zamówienie przez co czas realizacji jest wydłużony.
- Jakiej próby są produkty jubilerskie w waszym sklepie. Ile mają karatów?
Produkty złote znajdujące się w naszym sklepie są w większości z 14ct złota. Jest kilka produktów z 8ct złota. Przy każdym produkcie znajduje się informacja z jakiej próby złota został on wykonany. Dodatkowo informacji o produktach z chęcią udzielą nasi eksperci w salonach.